środa, 1 sierpnia 2012

Rozdział 26

Louis jak zawsze zajął się drinkami. Harry z Niallem tworzyli konstrukcję, pod którą rzekomo mieliśmy siedzieć. Zayn i Liam rozłożyli stół i zaczęli rozpakowywać zakupy. Dziewczyny chodziły boso po brzegu plaży. A ja zarządzałam całą tą katastrofą.
Nawet Katie zaczęła być miła ściągając z siebie tonę makijażu i szpilki. Niestety zamieniła się z nią Oliwia, która z grzecznej, miłej i nieśmiałej dziewczyny zamieniła się w pewną siebie i chamską. Szkoda było mi tylko Zayna. Liczył na nią a ona ciągle go spławiała.

Po 10 min. było już wszystko gotowe. Masa żelków, napojów i chipsów wsypanych do miseczek leżały już na stole. Oczywiście pierwszy za jedzenie wziął się Niall, który siedział koło mnie.(tak pogodziliśmy się chociaż było trudno)Zaczęłam wyjadać żelki, które trzymał w dłoni. Zrobił minę zbitego szczeniaka a my wybuchnęliśmy śmiechem. Ta impreza była genialna. Chociaż wszyscy troche wypili, było bardzo miło i kulturalnie. Czułam się jakbym znała ich od dziecka.
Około 3:00 w nocy wszystkim zebrało się na śpiewanie. Niall wyciągnął gitarę, z którą nigdy się nie rozstaje i zaczął wygrywać pierwsze nuty WMYB. W czasie solówki Harry śpiewał tylko do mnie a ja ledwo mogłam oddychać słysząc ten lekko chrypliwy głos. Czy musiałam go tak kochać? Biedny Niall.
Około 4:30 wszyscy byli bardzo zmęczeni. Liam z Kingą położyli się na plaży na jednym kocu. Zayn chciał spać koło Oliwi ale ona jak zawsze odmówiła zostawiając go samego. Widząc to Lou z triumfalnym uśmiechem wziął Zayna i położył się koło niego. Oliwia zgarnęła Katie, a ja Harrego. A Niall? Niall rozwiesił sobie hamak między dwiema sosnami i po kilku minutach chrapał jakby jechał traktorem. Ja wtuliłam się w Harrego, pożegnałam się z ekipą i zasnęłam.
---------------------------------------
Wiem, że krótki. Ale jakoś nie mam motywacji. Jeśli będzie kilka komentarzy (a nie 1) to napiszę szybko następny. Może nawet na dzisiaj jeśli będą komentarze.
Przepraszam za błędy i ogólnie bo widzę, że Wam to przeszkadza.
 ***
Miały być imaginy z gifami. Robię to po raz pierwszy i trochę nie wiem jak. Więc proszę o wyrozumiałość xoxo.Więc kilka króciutkich. Je również możecie komentować. Na początek trzy. Jeśli będziecie chcieli więcej to piszcie w komentarzach.
Pozdrawiam: Wasza Liriwiki <3 :* :D xoxo
(T.I)- twoje imię
!~~!~~!~~!~~!~~!~~!~~!~~!~~!~~!~~!
1)Z Niallem
Harry: Wiesz, że [T.I] ponoć chce, żebyś się z nią umówił.
Niall:http://24.media.tumblr.com/tumblr_m17u3pOo5O1roidt7o1_250.gif
Harry: Ale Niall zachowuj się jakoś bo z tobą nie pójdzie.
Niall: Już jestem spokojny.https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEghPV6oe0vrKKA9kVcWTc8itmvKCPbIXOKR0ZhhXayLIJYG_GSuJ7WAKHki9gOuksCOLv8v6YPEp4Qk4XTQdQnVPTPhboUVG_ona12Lqlpo3TpGYFVhFwpBYC6SsP3srEYPieKBkUJXWj8/s1600/niallh.jpg

2)Z Harrym
Liam: Harry. A może zaprosiłbyś [T.I] na tą imprezę?
Harry:http://media.tumblr.com/tumblr_m804s4Qkjd1ru7qcj.gif
Louis: Pewnie się zgodzi. Miejmy nadzieję. A co byś zrobił gdyby się zgodziła?
Harry:http://media.tumblr.com/tumblr_m822i4Ktz11rrg31p.gif

3)Z Louisem
Zayn: Zaproś wreszcie tą[T.I] do siebie. Poróbcie coś. Jakaś kolacja.
Louis.: Good idea.
Harry: Lou. Nie zgadzam się. Po za tym co będziecie niby tam robiś.
Louis: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7s9kys1ax1rblj83o1_500.gif

The End :)

8 komentarzy:

  1. fajnyy ;p <3 Czekam na kolejny <3 i Zapraszam na tego bloga http://save-you-tonight-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na kolejny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski :D czekam na kolejny :) { imaginy z gifami - świetne <3 }

    OdpowiedzUsuń
  4. zajebisty ale troszke krótki

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham <3 czekam na dalsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm .. ciut za krótki , ale ogólnie super :) czekam na kolejne ^-^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie boskie <3 Kocham , kocham . kocham . <3

    OdpowiedzUsuń