sobota, 8 grudnia 2012

Rozdział 34

NOWY ! xD

Usiedliśmy na kanapie i włączyliśmy TV. Niall zrobił koktajl z kawałkami ciasteczek, czekolady i ciągnącym się karmelem dla wszystkich.
Ja i Kinga dostałyśmy sms'y o tej samej treści.:
~Wywiad na tym samym kanale co wczorajsze newsy. Pamiętaj, że Cię kocham <3
Przełączyłam na odpowiedni kanał. Właśnie się zaczęło.
Reporter(R): Powitajcie dwie nastoletnie gwiazdy POP'u. Oto przystojniacy z grupy ONE DIRECTION! Zapraszamy;Harry Styles i Liam Payne. Gorące brawa.
Na sale wbiegli chłopcy i rozbrzmiały gorące brawa i głośny pisk fanek. Harry i Li przywitali się z reporterem i usiedli na kanapie.
R: Więc chyba domyślacie się po co was tu ściągnęliśmy ?
H i L: Tak. Chyba wiemy. *le smile
R: Dobrze. zacznijmy od Liama. Popatrzmy na sytuacje, która miała miejsce wczoraj.
Reporter wcisnął pilot. Na ekranie obok sofy chłopaków wyświetliło się zdjęcie Liama z Kingą kiedy trzymali się za ręce spacerując bocznymi uliczkami.
R: Co możesz nam powiedzieć o tej dziewczynie? Co cię z nią łączy?
L: Więc ta dziewczyna to Kinga. Pochodzi z Polski. Poznałem ją na naszym koncercie. A potem kręciliśmy z nią teledysk do najnowszego singla. Aktualnie jest moją dziewczyną. To prawdziwa miłość. Jestem z nią bardzo szczęśliwy.
R: Dobrze, czyli wyjaśniliśmy sprawę Kingi. Teraz zajmiemy się wczorajszą sytuacją, w której brał udział Harry. Więc kim jest ta dziewczyna obok ciebie?
Na monitorze wyświetliło się zdjęcie kiedy całowałam się z Hazzą w deszczu.
H:Więc ta śliczna dziewczyna to Viki. Pochodzi z Polski i jest przyjaciółką Kingi. Poznałem ją tak samo jak Liam swoją dziewczynę. Razem przyszły na nasz koncert i grały w naszym teledysku. Jest oficjalnie i nieodwołalnie moją dziewczyną. Jestem szczęśliwy.
R: Okej. Dobrze, ale ja mam do ciebie jeszcze jedno pytanie. Co sądzisz o tym pocałunku, wiesz o co mi chodzi.
H: więc to jest kolejna rzecz, która przekonuje mnie, że Viki naprawdę i szczerze mnie kocha.
R: No tak. bo to chyba pierwsza dziewczyna, która spełniła twoje marzenie.
H: No w sumie tak. Z innymi to zawsze było ,,Chodź, dokończymy w hotelu." A Viki bez jakiegokolwiek wahania zrobiła to.
R: Dobrze. Czyli jak widzę to fanki mają u was dość duże szanse ?
H: Oczywiście. Ale jak na razie nie u mnie ani Liama.
R: Dziękuję wam za rozmowę. Myślę, że do zobaczenia. I teraz oświadczam wam oficjalnie. Dziewczyny, przykro nam ale dwóch naszych przystojniaków jest już zajętych przez piękne dziewczyny. Życzymy szczęścia. Do zobaczenia i zapraszam już za tydzień o tej samej porze na ,,Wywiad z gwiazdą".


Wywiad się skończył. Siedziałyśmy z Kingą całe szczęśliwe i podekscytowane. Było nam tak miło widzieć jak chłopcy nas kochają i się do tego przyznają. Wysłałyśmy do nich sms'y, że byli świetni i doskonale sobie poradzili. No i oczywiście, że ich kochamy. Dostałyśmy w odpowiedzi coś typu:

~To przez Ciebie tak oszalałem na punkcie dziewczyny.♥

Byłyśmy takie dumne. Wszyscy poszliśmy do pokoi przygotować się do wyjścia na lunch.

 ***15 min. later*** 

Wszyscy gotowi siedliśmy w salonie czekając na chłopaków. Gdy w końcu przyszli, wszyscy chwycilićmy za buty i wyszliśmy.
Ja :
 












Kinga:

















Gdy wyszliśmy przed hotel Harry ze mną przystanął i mocno pocałował szepcząc ,,I Love You"
 Potem szybko dobiegliśmy do reszty i szliśmy już razem.
Niall był taki głodny, że rzucił się na najbliższe KFC. Był zbyt głodny, żeby zostawiać go samego. Mógł jeszcze zjeść wszystko z lokalu i firma by zbankrutowała. Dlatego dla biezpieczeństwa fastfoodow, brzucha Nialla i portfeli chłopców pobiegliśmy za nim.
------------------------------------
I jak?
Wiem, że długo. Nie miałam czasu.. ale teraz postaram się dodawać chociaż krótki co tydzień, a jak będę miała czas to może i 2 razy. Więc przepraszam ♥
Apropo hejtów pod ostatnim postem. Kochane hejterki. Jeśli już macie jakiś problem, to same zacznijcie prowadzić bloga i zobaczcie jakie to trudne. Po za tym na Miłość Boską. Jak po kimś jedziecie to chociaż się podpisujcie, a nie Anonimy.
Mam nadzieję, że prawdziwe moje fanki i directionerki tu zostaną. Dziękuję Wam za wszystko. Za tyle komentarzy. Tyle wejść. 
Zapraszam do obserwowania i komentowania.
Pozdrawiam i kooocham: Wasz Liriwiki  ;3

4 komentarze:

  1. Świetny roździał! Po prostu boski<3 Mam nadzieje, że wkrótce następny;D Koocham twój blog;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział super <3 i obyś serio dodawała równomiernie rozdziały :D ale ogólnie to : SUPER ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się rozdział , fajnie piszesz c:

    OdpowiedzUsuń