niedziela, 16 grudnia 2012

Rozdział 35

Usiadłam przy stoliku z Harrym, Kingą, Liamem i Louisem. Zayn siedział z Niallem a Oliwia z Katie.
Zamówiłam sałatkę z kurczakiem, Harry wziął sobie twistera i dwa napoje z dolewką dla nas. Oczywiście on za wszystko płacił i nie było innej opcji. Zayn zamówił sałatkę z bekonem i oliwkami. bleeh. Liam to samo co Hazz a Kinga longera. Jedzenia Nialla nie można było zliczyć. A Oliwia i Katie piły tylko swoją kawę ze starbucks'a. twierdziły, że się odchudzają...dobrze, że ja nie muszę xd
Jak Oliwia w tak krótkim czasie mogła zrobić się taka pusta? A może zawsze taka była tylko my tego nie zauważałyśmy? Żałuję, że przyjechała i robi takie jazdy Zaynowi.

Wszyscy już zjedliśmy. Wzięliśmy sobie po Krusherz'e i wyszliśmy się przejść. Postanowiliśmy dzisiaj wszyscy urządzić sobie wieczór filmowy. Liam poszedł wypożyczyć jakieś filmy, ze względu, ze jest najbardziej opanowany. Pierwszy to oczywiście ,,Toy Story" drugi ,,I kill you" czyl mega horror.
Wróciliśmy do hotelu a Niall z Zaynem poszli po przekąski.
Po 20 min. wszystko było już gotowe. Kanapy w kółko, stół obstawiony przekąskami, które podjadał Niall.
Była dopiero 15 więc postanowiliśmy zająć się sobą. Ja z Lokersem poszliśmy do parku. Kinga i Liam po zakupy na kolacje, a reszta została w domu. Kiedy wróciliśmy była 17.40. zrobiłam wszystkim z Kingą wcześniejszą kolację. Potem razem z Niallem ustawiliśmy wszystko i zasunęliśmy rolety.
Usiedliśmy wygodnie na wielkich kanapach. Ja na rogu. Koło mnie Harry, potem Liam, Kinga i Lou a na ziemi przed nami Zayn i Niall. Oliwia i Katie zajęły 2-osobową kanapę. Harry chciał oglądać najpierw horror póki jeszcze nie było ciemno ale chłopcy uparli się, że potem będzie lepszy klimat i biedny Harreh musiał jakoś sobie poradzić. Coś mi się zdaje, że on dzisiaj nie pójdzie spać. Liam doniósł popcorn, chipsy i żelki, które już zjadł Niall i włączył swój ulubiony film. Oglądaliśmy i wszyscy dobrze się bawili. niestety kiedyś musiał przyjść czas na horror. Zrobiło się zimno dlatego poszłam po koce dla wszystkich. Jednym okryłam siebie i Harrego.
Już po pierwszych minutach filmu Loczek pod kocem chwycił mnie za rękę. Wplotłam swoje palce w jego. Tak słodko wyglądał jak się bał. Położył mi rękę na kolanie i zaczął głaskać po nodze.
-Dasz radę kochanie-wyszeptałam mu do ucha i pocałowałam w policzek.
Przytuliłam się do niego. On objął mnie jedną ręką, w drugą dalej trzymał na moim kolanie. Nie wiedziałam czy bardziej boję się ja czy on. W horrorze zaczął się najstraszniejszy moment. Zabójca zbliżał się do śpiącej kobiety. Szedł cicho, powoli, z nożem i...
Nagle zadzwonił telefon Liama.
Wszyscy podskoczyli.
-Dzięki Bogu!-krzyknął Harry wyskakując spod koca i zaświecając światło.
Liam wyszedł z pokoju, akiedy wrócił, powiedział:
-Jutro mamy wywiad na tej samej stacji tylko inny program. Tym razem mamy być wszyscy.
-No okej. W sumie to i tak mamy jutro wolne.-stwiedził Zyn.
-No dobrze, ale jutro dziewczyny idą na zakupy a ni siedzą i czekają na nas. A po wywiadziesię spotkamy.
-Okej. To jesteśmy umówieni. a teraz chodźcie już spać. Jutro nie możemy wyglądać jak zombie-Nialler.
Wszyscy się zebrali i poszli do swojego pokoju. Wzięłam prysznic i ubrałam się w pidżamę. Po chwili usłyszałam pukanie do okna tarasowego. To oczywiście był Harry. Stwierdził, ze nie może spać. Położyliśmy się do łóżka. On zaczął mi coś opowiadać. Wsłuchałam się w jego głęboki głos. Puls był coraz spokojniejszy. W końcu zamknęłam oczy i nawet nie wiem kiedy zasnęłam.
--------------------------------------
Jak obiecałam-nowy. Ale napisałam go tylko dlatego, ze obiecałam. Bo liczba komentarz zachęcająca nie była.
Pozsatarcie się troche bardziej dziubki <3 Haha:D
Next w następny weekend . O ILE BĘDZIE WIĘCEJ KOMENTARZY!

Więc piszcie. Jak się podoba?
kooocham-Liriwiki ♥

9 komentarzy:

  1. moge wiedzieć czemu tak bardzo zależy ci na komentarzach ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HahaxD . Dość rozwalające pytanie. A odp. jest: Czy było by Ci miło, gdybyś się starała pisząc, a nikt by tego nie docenił?;3 .
      P.S . Jeśli to ta sama hejterka co pod poprzednimi postami, to było by miło gdyby się podpisała ;3
      Pozdrawiam: Liriwiki♥

      Usuń
  2. Booski! Mogłabyś napisać trochę więcej o Oliwii i Zayy?? Proszę;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Olii i Zaynie jak na razie nie, ponieważ całkiem niedługo ich sprawa nabierze nowej akcji. ZUPEŁNIE nowej :D . Hahaha xD
      Kooocham: Liriwiki ♥

      Usuń
  3. Po pierwsze : Nie ta sama hejterka
    Po drugie : Czyli wychodzi na to że bardzo zależy ci na komentarzach. Hm. I lekki szantażyk , a mianowicie : "Next w następny weekend. O ILE BĘDZIE WIĘCEJ KOMENTARZY" ... Czyli jeśli nie będzie komentarzy to nie dodasz rozdziału ?? Błagam cie , żałosne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ dziękuję<3. Wiesz. Na większości blogów jest ,,Jak będzie 10 kom. to nowy rozdział" Ja po raz pierwszy chce więcej niż 2. Czy to dziwne? No nie powiedziałabym. ;3
      Zawsze jeśli coś kochanie nie pasuje to jest magiczny iksik w prawym górnym rogu :*
      Pozdrawiam prawdziwe fanki : Liriwiki♥
      P.S . Mimo wszystko proszę o podpisywanie ;3

      Usuń
  4. Zajebisty rozdział . <3 Kooocham. ♥ < ty wiesz kto . xD >

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny rozdzialik :D czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń