sobota, 9 lutego 2013

Rozdział 39

W końcu postanowiłam wyjść z pokoju. Nie chciałam jeszcze wychodzić z domu ale moja sypialnia mnie dobijała. Przypominała mi o wszystkich chwilach spędzonych w ramionach Harrego. Ale moje załamanie powoli mijało. Koniec zamartwiania się. Płaczem nie pomogę ani sobie, ani jemu.
Zamiast ciasta wzięłam miskę sałatki greckiej i usiadłam przed telewizorem w salonie. Włączyłam MTV. Ja to mam szczęście. Właśnie zaczynał się wywiad z moimi skarbami. Mówili jak bardzo tęsknią za mną i Kingą. Nie wspomnieli nic o Katie i Oliwii. Nawet Zayn.
W pewnym momencie reporter powiedział, że skoro tak tęsknią może wyślą sms'y do swoich dziewczyn i przyjaciółek. Herry i Liam wyciągnęli swoje telefony. Zaraz po tym dostałam wiadomość, w której Harry napisał jak bardzo tęskni i jest teraz w telewizji na MTV.
Szybko mu odpisałam. Przez telewizor zobaczyłam jak Harry uśmiecha się do telefonu.
R:Możecie nam zdradzić co napisały?
H: . Jasne. Moja Vicki napisała, że tęskni bardzo i od początku ogląda nasz wywiad. No i wszystkich pozdrawia.
Z:Love you Vicki!!
R: . Jaka ona słodka. Gratuluję. A co z tobą Liam?
L: . Kinga napisała podobnie. Również was pozdrawia.
Z: Vas happenin Vicki. Vas Happenin Kinga.
Wszyscy wpadli w śmiech. Łącznie ze mną.
1D: . Kochamy was bardzo i tęsknimy.
~Ja też Was kocham.- wyszeptałam sama do siebie.
KONIEC. Nie będę się zamartwiać. Muszę się rozerwać. Poszłam do pokoju. Wyjęłam z szafy ciuchy i ubrałam się w nie:

















Ubrałam czarne Vansy od Zayna. Chwyciłam telefon, Portfel i zdjęcie genialnej bandy po czym włożyłam to do torebki. Na pomalowane tuszem oczy nałożyłam czarne texasy i wyszłam z domu zakluczając go.

Najpierw weszłam do sklepu z ubraniami i dodatkami. Było bardzo ciepło dlatego postanowiłam  kupić kilka par kolorowych shortów przez wylotem do Polski. Do tego kupiłam jeszcze żółte szpilki, zielone Vansy i czarne all stary. Miałam dużą potrzebę jakoś pozbyć się kasy.
 Następnie weszłam do sklepu z bielizną. Chyba zwariowałam ale ok. To wiemy nie od dziś.
Po co mi była ta czarna sexi bielizna? - Powiedzmy, że rozważałam pewną kwestie. A na jej rozwiązanie będę musiała jeszcze trochę poczekać.
Wyszłam ze sklepu z koronkowym kompletem i skierowałam się z zakupami w stronę Milhshake city.
Spotkałam tam nie kogo innego jak Kingę. Zamówiłyśmy shake'i i poszłyśmy do domu gadając po drodze.
Kinga bardzo ucieszyła się, że wróciłam do normalności i już jestem sobą.
Zrobiłyśmy sobie babski wieczór. Na początku pokazywałyśmy sobie rzeczy kupione dzisiaj. Okazało się, że Kinia kupiła taką samą bieliznę jak ja tylko w kolorze fioletowym.
(Moja bielizna):













Myślę, że jej cel kupienia tego kostiumu był taki sam jak mój.
Następnie Kinia puściła jakiś komedio-horror typu ,,Straszny film " i zaczęłyśmy oglądać. Z nudów spojżałam w stronę kuchni.
-O Boże!-krzyknęłam.
-Co jest? -zapytała podskakując z zaskoczenia.
-JUTRO WYLATUJEMY DO POLSKI!-krzyknęłam jeszcze głośniej i wskazałam palcem kalendarz na którym w czerwonym kółku widniała jutrzejsza data.
Kompletnie wyleciało mi z głowy. Pospiesznie wyłączyłyśmy film i poszłyśmy się pakować. W sumie cieszę się. Już jutro zobaczę się z rodzicami i starszym bratem. Najlepsze było, że wcale nie rozstawałam się z Kingą...
Otworzyłam moją dużą panterkową walizkę i zaczęłam wkładać do niej koszulki, spodnie, bluzy, kurtki sweterki i kupione dzisiaj rzeczy.... czeka mnie długie pakowanie.
------------------
Przepraszam, ze tak długo. Miałam kompletny brak czasu przez ten 2 semestr i zaliczenia w szkole muzycznej.
 Kolejny pojawi się szybciej<3
Mam nadzieję, że ten Wam się podoba. Komentujcie ♥
Przypominam.... w razie pytań jakiegokolwiek rodzaju zapraszam tutaj :
http://ask.fm/Vickibilan
Kocham Was: Wasza Liriwiki ^.^

7 komentarzy:

  1. Suuuper :*
    Sałatka Grecka xD

    Kinga ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dr Аgbazara-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp +2348104102662. I rozwiąż swój problem jak ja.

      Usuń
  2. Nie ogarniam xd W poprzednim pisałaś, że JUŻ są w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ;3 . Chyba przeczytałaś troszeczkę niedokładnie. Specjalnie for you: . 1) .Dziewczyny z chłopakami wrócili do Londynu 2) . Chłopcy polecieli 2 godziny po tym do Australii a dziewczyny zostały w Londynie. 3) . Będą jechały do polski. Już ogarniasz bejbe?;*
      Liriwiki ♥

      Usuń
  3. haha :D fajnie , fajnie , sexi bielizna ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER ♥ pisz dalej, bo fajnie piszesz :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń