niedziela, 3 marca 2013

Rozdział 42

Ten rozdział dedykuje jednej z najważniejszych osób w moim życiu. Ewka, kocie. To dla ciebie♥ 
*** Dwa dni później ***
Szłam z Kingą bocznymi uliczkami Krakowa. Wstąpiłyśmy do Empiku bo chciałam sobie kupić coś dla siebie.
Przy stoisku z płytami zobaczyłam dość wysoką brunetkę pochylającą się nad krążkiem Olly'iego Mursa. Lubiłam tego kolesia. W sumie zaraziła mnie nim moja najlepsza przyjaciółka z Polski Ewka. Poznałam ją w szkole muzycznej do której kiedyś chodziłam i tak oto bardzo się zaprzyjaźniłyśmy... tęsknię za nią. Przez mój wyjazd nasz kontakt się rozszedł. Jednak ... koniec wspomnień.
Miałam przy sobie trochę kasy, dlatego postanowiłam wziąć jeden egzemplarz najnowszej płyty. Podeszłam do półki. Sięgnęłam po pierwszą z brzegu, jednak w tym samym momencie brunetka obok sięgnęła po tą samą, nasze dłonie się spotkały. Popatrzyłam w stronę dziewczyny. Myślałam, że zemdleje.
-Vika!-ona otrząsnęła się pierwsza. 
-Ewka! . Nie byłam dłużna.
-Jejku dziewczyno, co ty tu robisz? Miałaś być w Londynie. Jesteś laską jednego z przystojniaków z mojego ulubionego zespołu. Matko, jak się za tobą stęskniłam-powiedziała na jednym tchu i przytuliła mnie.
Kiedy już się odsunęła, kontynuowałam rozmowę.
Opowiedziałam przyjaciółce o wszystkim. Zapoznałam ją z Kingą. Dowiedziałam się też, że potajemnie kocha się w naszym Bad Boy'u Zaynie.
Razem we trzy poszłyśmy do kasy z naszymi płytami Olly'iego i razem poszłyśmy na obiad do ,Olimpu'.
W drodze do baru Kinga nagle pociągnęła mnie za rękę.
-Patrz!-powiedziała wskazując baner moją własną ręką, która właśnie spoczywała w jej niezbyt lekkim uścisku-Casting do nowego filmu Disney'a. Kręcenie filmu w Londynie a poszukują Polki na główną rolę. To coś dla ciebie, musisz spróbować!
-No nie wiem, to bez sensu.
-Jak bez sensu? To w Londynie, a ty masz jakieś doświadczenie. Musisz spróbować.-wtrąciła Ewka.
-Myślicie, że to dla mnie?
-Absolutnie tak!-krzyknęły dziewczyny jednocześnie.

Przyjaciółki chwyciły mnie pod ręce z obydwóch stron i zaprowadziły do budynku, w którym odbywał się kasting. Zgłosiłam swój udział i dostałam króciutki tekst do powiedzenia.
Nakleiłam na koszulkę naklejkę z numerkiem 17 i usiadłam w poczekalni. Patrząc na mase słitaśnych blondyneczek przede mną  już zwątpiłam. Przy tych laleczkach nie miałam szans.

Usłyszałam swoje imię i numerek.Wzięłam głęboki oddech i weszłam do środka. Przedstawiłam się i weszłam w głąb sali.
-No nareszcie jakaś chudziutka brunetka. Mam już dość tych blondynek. Wreszcie się doczekałem!-wykrzyczał (chyba) reżyser.
-Dziękuję, miło mi-odpowiedziałam(po angielski) i speszyłam się.
-Masz boski akcent. Jeśli jesteś tak samo inteligentna jak śliczna to po prostu bomba.
Wygłosiłam swoją rolę.
-Genialnie. Skontaktujemy się z tobą. Jestem Kevin McFly. Dla ciebie, po prostu Kev. Zapamiętaj sobie bo może ci się przydać.-powiedział puszczając oko.
-Dziękuję bardzo.-uśmiechnęłam się.
-Tu masz moją wizytówkę. Jakbyś coś chciała to dzwoń o każdej porze dnia i nocy.- wręczył mi kartonik.
-Bardzo dziękuję, do widzenia.
-Do zobaczenia. DO ZOBACZENIA.-powiedział podkreślając słowa i uśmiechając się serdecznie.

Wyszłam z pomieszczenia spoglądając na wizytówkę. Opowiedziałam o wszystkim Ewce i Kindze. Razem poszłyśmy do KFC a potem do domów. 
Opowiedziałam o wszystkim rodzicom. Wzięłam jedną marchewkę i poszłam do pokoju. Loui .... byłby ze mnie dumny. 
Włączyłam laptopa . Postanowiłam sprawdzić kim dokładniej jest Kev. Wpisałam w wyszukiwarkę Kevin McFly.

 Kevin William McFly - 28 letni aktor i reżyser. Współpracuje z firmą Walta Disnay'a. Pomagał przy produkcji takich filmów jak ,,Randka z Gwiazdą"

O Matko!  To jeden z moich ulubionych filmów. Muszę porozmawiać z Harrym.
Włączyłam kamerkę, odnalazłam jego nick i zaczęłam dzwonić...
---------------------------------------------------------------------------------------------
Jak widzicie Misiaczki. Pojawiła nam się nowa postać Ewka.
Zdradzę Wam sekret, że ona już z nami zostanie <3

Troche rozczarowała mnie liczba komów pod ostatnim postem. Mam nadzieję, że teraz będzie więcej.
Dziekuję za tyle odwiedzin. Dodawajcie się do członków <3
Pamiętajcie o moim asku w razie jakiś pytanek <3
Kocham: Liriwiki ;*
 







5 komentarzy:

  1. Świetne, nagła zmiana akcji C: Czekam na kolejny xx

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER, SUPER, SUPER, SUPER <3 kiedy następnyyyy :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy wątek i nowa postać :) Zaczyna się robić coraz fajniej :) dodawaj szybko następny :*

    OdpowiedzUsuń
  4. przeczytałam dzisiaj całego twojego blooga od samego początku <3 JEST ŚWIETNY <3

    OdpowiedzUsuń