sobota, 9 czerwca 2012

Rozdział 18




O 10 przyjechały po nas dwie taksówki aby zabrać nas na lotnisko. Harry wziął mnie za rękę, poprowadził mnie w ustronne miejsce i mówił patrząc prosto w oczy.
-Viki, kochanie. Nie wiem co ci jest. Mam nadzieję, że jak dowiesz się o co chodzi to przestaniesz być taka oziębła. Brakuje mi ciebie. Naszych pocałunków i wspólnie spędzonych chwil. Czy będzie ci przeszkadzało jeśli pojadę tą samą taksówką co ty?-zapytał.
Wzruszyłam ramionami w obojętnym geście, puściłam delikatne dłonie Harrego i podążyłam do samochodu. Wiedziałam, że nie mogę inaczej. Nawet jeśli zdawałam sobie sprawę z tego, że robię mu ogromną przykrość. Pomogłam Zaynowi zapakować bagaże. Pierwszy do taksówki wsiadł Harry. Koło niego Niall, następnie ja i na końcu Louis. Zayn, Liam i dziewczyny wsiadły do drugiego auta.Odjechaliśmy.
Po 10 minutach spędzonych na nudzeniu się moja kieszeń zawibrowała. Wiadomość od ,,Harry<3X". No jak dziecko. Siedzi koło mnie i wysyła sms'y.

~ Kiedy wysiądziemy z taksówki... będę mógł Cię przytulić? Brakuje mi tego X <3 .

Tsaa... super. Schowałam telefon do kieszeni robiąc zażenowaną minę. Harry znowu majstrował coś przy swoim telefonie. Wibracja. Znowu? Znudzona wyciągnęłam mojego I-Phona. Kolejna wiadomość od niego.

~ Proszę  Cię, nie ignoruj mnie. Ranisz! Nawet nie wiem o co chodzi. :<.

Co??? I jeszcze nie wie o co chodzi? Nie wytrzymałam. Chwyciłam mocniej mój telefon i zaczęłam wciskać go tak bardzo, że sama się dziwiłam, że jeszcze działa.

~ Nie ignoruje Cię. Po prostu nie chcę i nie mam ochoty z Tobą rozmawiać.-.-'.

...Wyślij... I poszło.Harry spojrzał na telefon i mina mu zrzedła. Smutny schował telefon do kieszeni, zwinął się w kłębek i przez resztę drogi nawet się na mnie nie popatrzył. I dobrze. Nie obchodzi mnie to. Tak wcale mnie to nie obchodzi. A przeżywam jak jakąś katastrofe.
-------------------------------
Przepraszam, że taki krótki ale komentarze mnie ucieszyły i postanowiłam na szybko coś naskrobać. Widzę, że zmiana ustawień dużo dała bo od razu pojawiły się komentarze od ANONIMÓW.
Dziękuję Wam za wsparcie.
Pozdrawiam i liczę na więcej komentarzy.Wasza Liriwiki.
Macie tu kilka animacji na poprawę humorku <3 XxX 
 

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lsg76cB3OR1qbpwzeo1_500.gif
imageimage

4 komentarze:

  1. Kocham go <3 Napewno się z nią pogodzi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje że wszystko się wyjaśni bez okropnych skutków. Pozdrawiam i szybciutko czekan NN. ;* :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję , że Viki będzie z Harrym :) Oby wszystko się wyjaśniło , i pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń