wtorek, 1 maja 2012

Coś o mnie

Cześć .Mam na imię Wiktoria i mieszkam w małym miasteczku pod Krakowem . Bardzo lubię zespół One Direction dlatego pisałam o nich opowiadanie . W sumie to dopiero zaczęłam . Od razu mówię , że pomysły na moje opowiadanie wzięłam z innych blogów (adresy podam potem)  Mam nadzieję , że moje wypociny kogoś zainteresują . Bardzo proszę o komentarze  . Chcę po prostu wiedzieć czy ktoś tu zagląda. Wszystkie pytania proszę podawać w komentarzach .
Rozdziały będą pojawiały się codziennie lub co dwa dni . Będę się starała dodawać je jak najczęściej .
Chodzę też do szkoły muzycznej przez co mam mniej czasu na pisanie ale ... damy rade ! Oby ktoś to w ogóle  czytał. :)
                                                                                  Pozdrawiam i życzę miłego czytania
                                                                                                      Liriwiki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz