środa, 2 maja 2012

Rozdział 3

Wstałam jak jeszcze panował zmrok. Zresztą w Londynie zawsze jest ciemno i mokro a 16 *C to już upał. :) Zaglądnęłam do pokoju Kingi. Spała przytulona do poduszki ze zdjęciem Liama.
Z jednej strony to źle , że Olii zachorowała, ale dla Kingi było to wielkie szczęście.
Poszłam do  kuchni , żeby zrobić nam śniadanie i kanapki na drogę. Przecież kochany blondasek je więcej niż my wszyscy razem ! Jak będzie głodny to będzie marudził , a tego bym nie chciała. Zjadłam śniadanie i wypiłam herbatę. Przyszła zaspana Kinga. Przywitała się i zjadła kanapki , które jej przygotowałam.
Wzięłam prysznic i umyłam włosy.Kinia tak samo. Ubrałyśmy się . Ja w Zwykłe rurki i biały T-shirt oraz jakąś bluze z kapturem. Kinga białe rurki i fioletowy top.Potem zadzwoniłam do chorej Olii i pojechałyśmy do niej. Zostawiłam jej klucze aby mogła u mnie mieszkać. Pożegnałyśmy się z nią i pojechałyśmy taxi na lotnisko.
Czekałyśmy jeszcze godzinę na odprawę razem z trzecią dziewczyną Katie. Ładna była , ale nic po za tym . Głupkowato się śmiała , przyszła w różowej kiecce i szpilkach oraz oczywiście ogromnym makijażu.
Wsiadłyśmy do samolotu po rozmowie ze stewardessą .Chłopcy już na nas czekali w środku.
Wybieraliśmy miejsca. Oczywiście ja nie miałam wyboru bo Harry chwycił mnie w talii i posadził między nim a Louisem. Liam siedział z Kingą i Zaynem a Niall z Katie. Gadałam z nimi cały czas .Po pół godziny Louis spał mi na ramieniu , a Harry na kolanach. Bawiłam się jego słodkimi loczkami. Nawet nie wiem kiedy położyłam swoją głowę na Louisie i zasnęłam.

-----------------------------------------------
No i jest 3 . W statystykach widzę , że dużo osób tu wchodzi i się bardzo cieszę . Ale proszę o komentarze.Chciałabym wiedzieć co o tym myślicie. Kolejny rozdział niedługo . Może nawet dzisiaj :*
Proszę o komentarze a na zachętę macie chłopaków.

3 komentarze:

  1. iiiiip. faajnie. przyzwyczaj sie, bd komentować pod każdym rozdziałem ^ ^ a no i zapraszam do sb http://opowiadanieonedirectionstolemyheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam przekonana, że będziesz z Niallem a ty z Harrym.. No dobra xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu taki krótki??

    OdpowiedzUsuń